« wstecz

System lojalnościowy Lojalka

System Lojalnościowy „Lojalka”

„Lojalka” to kompletny system lojalnościowy dla małych i średnich firm dowolnej branży, których głównym
celem będzie wyróżnienie i wynagrodzenie lojalnych klientów. Ogólna idea działania jest następująca:
klienci gromadzą punkty za dokonane zakupy i mogą zamienić te punkty na nagrody lub rabaty. Taki jest
rdzeń systemu „Lojalka”. Szczegółowa funkcjonalność jest dopasowana do wymagań i specyfiki konkretnej
branży, produktów i sposobu dystrybucji. Oferujemy również wykonanie dedykowanego, kompleksowego
systemu lojalnościowego dopasowanego optymalnie do potrzeb konkretnego klienta. Firma CardCo
zajmuje się projektowaniem dowolnych systemów lojalnościowych funkcjonujących w oparciu o karty
stałego klienta.

Podstawowy system lojalnościowy zawiera następujące parametry:

  • Karty stałego klienta (identyfikator klienta) - kartą stałego klienta może być karta magnetyczna, karta z kodem kreskowym

oraz karta elektroniczna zbliżeniowa lub stykowa, karta plastikowa z numerem;

  • Naliczanie punktów umożliwia aplikacja lojalnościowa działająca na komputerowym stanowisku kasowym,

punkty mogą być naliczane ze względu na następujące warunki spełniane przez klienta np.: zakup towarów na
określoną kwotę, zakup produktu premiowanego;

  •  Gromadzenie danych o transakcjach klienta - system zapamiętuje wszystkie transakcje realizowane przez klientów

objętych programem lojalnościowym. Rejestracją objęte są zarówno transakcje sprzedaży, jak również transakcje
związane z programem lojalnościowym,

  •  Rozpoznawanie statusu karty w zależności od stopnia komplikacji obsługiwanego programu lojalnościowego, z każdą

z kart powiązać można czas jej ważności oraz status. W efekcie możliwa jest realizacja scenariuszy blokowania kart,
zgłaszania kradzieży karty itp.,

  •  Przeliczanie transakcji sprzedaży na punkty - dla każdej rejestrowanej transakcji sprzedaży wyznaczana jest jej

równowartość w punktach. System umożliwia realizację bardzo szerokiej gamy reguł realizujących to przeliczenie.
Reguły te mogą brać pod uwagę bardzo wiele czynników a wśród najważniejszych z nich wymienić należy: datę i czas
realizacji transakcji, typ karty, lokalizację placówki, kwotę transakcji oraz asortyment transakcji;

  • Nagradzanie klienta - system jest elastyczny pod względem mechanizmów nagradzania lojalnego klienta. W zależności

od wymagań odbiorcy, możliwa jest zamiana punktów na nagrody rzeczowe;

  • Rezerwacja nagród - system udostępnia mechanizmy rezerwowania nagród,
  •  Udzielanie rabatów - istnieje możliwość realizacji programów, w których nagrodą za lojalność klienta jest udzielony mu

rabat, taka forma nagradzania nie jest powiązana z konsumpcją punktów z konta klienta. System umożliwia definiowane
szerokiej gamy reguł wyznaczających wartość udzielonego rabatu;

  • Przydzielanie punktów poza transakcją sprzedaży - system umożliwia przydzielanie punktów klientowi poza transakcją

sprzedaży z okazji specjalnych akcji marketingowych;

  • Informowanie klienta o stanie konta system udostępnia klientowi możliwość sprawdzania stanu swojego konta poza

transakcją sprzedaży. W przypadku, gdy realizowany program lojalnościowy wspiera rabaty powiązane z kontem, klient
będzie również informowany o swoim aktualnym poziomie rabatu. Poza tym, w zależności od architektury systemu,
istnieje możliwość informowania klienta o stanie jego konta po każdej zrealizowanej transakcji.


Możliwości techniczne sytemu:

  • Karty magnetyczne,karty z kodem kreskowym, karty elektroniczne zbliżeniowe lub stykowe, karty plastikowe z numerem;
  • Czytnik kart chipowych, zbliżeniowych, magnetycznych, czytniki kodów kreskowych, terminale;
  • Architektóra programu lokalna lub rozproszona;
  • Transmisja danych z czytników przez TCP/IP, RS485, RS232, USB, Ps2 Wi-Fi;

W ramach systemów lojalnościowych CardCo zapewnia:

  • Stworzenie nowych lub dostosowanie istniejących systemów umożliwiających obsługę transakcji lojalnościowych;
  • Dostarczenie i instalacja komputerowych systemów lojalnościowych;
  • Szkolenie pracowników upoważnionych do obsługi systemu;
  • Elektroniczne przetwarzanie danych, generowanie i przesyłanie ustalonych raportów na temat transakcji lojalnościowych;
  • Dostęp do dedykowanej strony internetowej umożliwiającej pozyskanie informacji o aktualnej ilości punktów;
  • Dostarczanie kart stałego klienta;
  • Pomoc techniczną i interwencje serwisowe.

Korzyści wynikające z zastosowania systemu lojalnościowego:

  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy w oczach klienta,
  • Wzrost obrotu i zysku firmy,
  • Pozyskiwanie wiedzy na temat koszyka zakupów klienta,
  • Związanie najlepszych klientów z firmą,
  • Precyzyjne stosowanie akcji promocyjnych,
  • Uzyskanie gwarancji ponawiania zakupów,


Wymagania systemowe (minimalne):

  • Procesor: Pentium IV 1.8 Ghz;
  • Pamięć: RAM 512 MB;
  • System operacyjny: Windows XP/2000/Vista 7;
  • Wolne miejsce na dysku: 50MB (bez serwera SQL);
  • Microsoft SQL Server 2005 Express.

NEWS

:: Integracja czytnika linii papilarnych w drzwi naszego partnera firmy RK Aluminium.

Wspaniały przykład integracji czytnika linii papilarnych ekey integra w przepięknie zaprojektowane drzwi firmy RK Aluminium. DO wyboru również subtelnie ukryty w pochwyt - skaner linii papilarnych arte.

:: Camerimage 2018. System Automatycznej Identyfikacji.

Jesień to dla Cardco szczególnie zwiększona aktywność w zakresie obsługi Systemów Identyfikacji ważnych imprez masowych w obszarze kultury.

:: NOWOŚĆ - Drukarki ZC100, ZC300, ZC350

Wreszcie są dostępne tak długo oczekiwane nowe modele drukarek kart,które zastąpią drukarki ZXP1 i ZXP3. Ich największą zaletą jest większa mobilność, wyższa jakość nadruku na kartach PVC i prędkość druku termosublimacyjnego.

:: Międzynarodowy Festiwal Producentów Muzycznych Soundedit

To już 10-ty raz zagościł w Łodzi Międzynarodowy Festiwal Producentów Muzycznych Soundedit, którego mieliśmy przyjemność wspomóc systemem identyfikacji gości.

:: Systemy Lojalnościowe i Kartowe - Newsy SPA - wiadomości ze świata SPA & Wellness

Wywiad z Prezesem Zarządu firmy CARDCO Markiem Galewskim na temat Systemów Lojalnościowych.

Karty

do góry